2013. július 3., szerda

9: Tudom hogy mit csinálok


                                                                                               





                                                          ~ Lizzie ~


A házba beérve a nappali felől hallottuk a srácok hangját. A szobához érve megálltunk az ajtóba mind a négy srác egyszerre szegezte ránk a tekintetét. A szemük elsőnek az összekulcsolt kezeinken akadt meg.
Louisnak esett le először hogy most mi is van így ő törte meg a feszült csendet.
- Megcsalsz ?- kérdezte Louis komoly hangon Harryt.
- Tudod hogy te vagy a legfontosabb - mentegetőzött  Hazza.
- Na jó megbocsájtok de csak azért mert ilyen jó csajra cseréltél le. - röhögte el a végén magát Louis.
A fiúk kis műsora után leültünk a srácokhoz a kanapára.Kicsit még mindig feszült volt a hangulat és Harry még tett is róla hogy tovább fokozódjon.
- Srácok, - kezdett bele Harry a mondandójába- Lizzie és én összejöttünk de gondolom erre már rájöttetek - terült el az arcán a vigyor.
-  Niall fizess! - parancsolt rá Liam kárörvendő vigyor kíséretében a barátjára.
- Aj jó - nyomta a kezébe a pénzt Niall.
- Ti fogadtatok ? - kerekedett el a szemem.
- Aha - bólogattak. mind a ketten.
- Erre inkább nem is mondok semmit- röhögtem.
- Kimegyek a konyhába valami kajáért, kértek valamit ?- néztem a fiúkra.
- Aha mindegy mi - mondta Niall.
Kimentem a konyhába és körülnéztem mi is van itthon. Találtam sós mogyorót és betettem a mikroba a pocornos zacsit. 
- Azt hittem hogy mélyebbre nem süllyedsz. - hallotam Zayn hangját a hátam mögül.
-  Te mondod hogy nem akarsz egy sztárral összejönni erre fogod magad és összejössz a legjobb barátoddal aki mellesleg sztár. .- mondta és hangjába ott volt a megvetés és a fájdalom.
Én csak álltam a szavai csak úgy visszhangoztak a fejembe. Talán tényleg nem helyes amit teszünk.
- Tudod mi a te bajod Zayn ? Hát elárulom az hogy féltékeny vagy hogy nem téged választottalak nem tudod elviselni hogy kikosaraztak. - vágtam a fejéhez.
Nem mondott semmit csak kiment. Nyilván belátta hogy igazam van. Kész lett a pocorn is így vissza mentem a srácokhoz letettem a kezembe lévő tálat az asztalra. Vissza akartam ülni a helyemre de Harry megfogta a kezemet és az ölébe rántott mélyen a szemebe nézett és egy gyors csókot nyomot a számra.
- Gyerekek ne itt - parancsolt ránk Louis.
-  Fogd be - mondta neki Harry.
Még sokáig beszélgettünk meg tévét néztünk. Én már kezdtem álmosodni.
-Én felmegyek- mondtam halkan Harrynek.
- Várj megyek veled- mondta
- Srácok mi felmegyünk. Jó éjt - köszöntem el tőlük.
- Jó éjt - mondták.
- Aztán csak okosan tudjátok nem olyan vastagok ezek a falak- kuncogott Louis.
- Hülye.-mondtam neki.
- Te jössz vagy én menjek? - kérdezte Harry mikor a lépcsőn felértünk arra célozva hogy hol aludjunk.
 - Nekem mindegy. Megyek én ha neked az jó.?-kérdeztem.
- Aha- adott egy puszit a nyakamra.
Elmentem zuhanyozni felvettem a pizsimet ami egy rövid sortból meg egy topból állt és átmentem Harry szobájába. Ő már az ágyon feküdt egy szál alsóba ami mondjuk nem meg lepő mert szereti magát mutogatni.
Bemásztam mellé az ágyba és szorosan hozzábújtam.
- Szeretlek -nézett le rám.
- Én is - mondtam és megcsókoltam.- Holnap anyukádék mikor jönnek.?-kérdeztem.
-  Olyan dél körül azt mondták.
- Rendben.
- Most aludjunk mert fáradt vagyok -ásítottam egy hatalmasat.
- Rendben, jó éjt  adott egy puszit a hajamra.
Reggel mikkor felébredtem Harry még javában aludt. Gondoltam akkor megyek és csinálok valami reggelit.
A konyhába érve Liambe botlottam.
- Reggelt- köszöntem.
- Neked is. -mondta miközben a palacsintát sütötte.
- Segítsek ?- kérdeztem.
- Á nem kell köszi boldogulok.
- Oké.
- És mesélj csak nekem ,mi is van akkor most annyira gyorsan történek itt a dolgok.-mondta
- Ő mire is gondolsz pontosan ?- értetlenkedtem.
- Közted és Harry közt most mi is a szitu ?-kérdezte.
- Hát ,összejöttünk tegnap előtt. - jelentettem ki boldogan.
- Az le esett de én azt hittem neked Zayn tetszik.- mondta.
- Rosszul hitted - jelentettem ki.
-  Ezek szerint,de a jelek nem erre utalnak, de te tudod- mondta és elment szólni a srácoknak hogy kész a kaja.
- Még is milyen jelek?- töprengtem magamba.
Reggeli után Harryvel elmentünk vásárolni mivel most ő akar főzni. Bolthoz érve a kocsiból mikor kiszálltunk Harry nem fogta meg a kezem de ebből nem is csináltam nagy ügyet én se nagyon szeretném nyilvánosságra hozni a dolgot. Vásárlás után haza mentünk és neki álltunk a főzésnek illetve én csak néztem mert a "mesterszakács"   nem engedte hogy csináljak bármit is mivel állítása szerint én elrontom.
Egy idő után ott is hagytam  inkább felmentem a szobámba telefonálni.
- Szia csajszi rég beszéltünk- hallottam Beky lelkes hangját a vonal végéről.
-  Híreim vannak - mondtam komolyan.
- Hallgatlak- komolyodott ő is el.
- Összejöttünk Harryvel- mondtam ki.
- Hogy mi ?- szaladt a barátnőm hangja a magasba.
- Jól hallottad- mondtam.
- De mi ? Hogy? Mikor?- jöttek a kérdések.
- Tegnapelőtt éjjel.
- Ulálá- lelkesedett Beky.
-Ajj - forgattam a szemeim.
- Ne haragudj drága barátnőm de most le kell tennem de majd még hívj- köszönt el.
- Hívlak puszi- tettem le.
Hallottam hogy csöngetnek így lementem biztos Anne és Gemma jöttek meg.  Lépcsőn leérve bementem az ebédlőbe ahol már ott is ültek a rég nem látott ismerősök. 
- Sziasztok - köszöntem.
- Szia - állt fel és ölelt meg Anne.
- Lizzie- ölelt át Gemma.
- Gemma - szorongattam meg én is.
Leültünk az asztalhoz, csak négyen voltunk mert a többieknek valami dolga volt. Harry tálalta is az első fogást ami nagyon finom volt.
- Na és öcsikém mi is az a meglepi amiről beszéltél?- kérdezte Gemma Harryt.
- Majd kaja után meglátod.
- És Lizzie meddig maradsz Londonba ?- kérdezte Anne.
- Hát nyár végéig szerintem.- válaszoltam.
Miután minden ételt elfogyasztottuk és egytől egyig mennyei finom volt. Gemma és Anne  bementek a nappaliba addig én Harryvel  kint maradtam .
- Elmondom nekik jó ?- kérdezte. 
- Jó. - mosolyogtam rá.
Bementünk  mi is és leültünk velük szemben lévő kanapéra. Gemma nagy szemekkel nézett ránk gondolom már sejtette hogy mit fogunk mondani.
- Anyu , Gemma elszeretnék nektek valamit mondani - de nem folytatta hanem felém fordul és megcsókolt. Kicsit váratlanul ért nem számítottam rá hogy így jelenti be.
- Tudtam - mosolygott Gemma.
- Hát gratulálok aranyosak vagytok együtt.- mondta Anne. - Már a homokozóba látszott hogy több lesz köztetek mint barátság.- nevettet.
- Úgy látszik mi még csak most jöttünk rá- mondtam.
- Én viszont ha nem haragszotok felmegyek elintézek pár telefont- mondta Harry anyukája.
- Nem menj csak - mondta Hazza.
- Lizzie mit szólnál ha mi  meg elmennénk vásárolni ? - kérdezte  Gemma.
- De mehetünk- lelkesedtem.
- Harry odaadod a kocsid- kérdezte az öcsét.
- Oda de nagyon vigyázz rá ő a legfontosabb- mondta érzékien.
- Khm igen ? - húztam fel a szemöldököm.
-  Csak utánad- ölelt át.
- Na szia adtam neki egy puszit és már indultunk is.
A plázába érve bele vetettük magunkat a boltok sokaságába. Órákon keresztül vásárolgattunk és beszélgettünk. Haza fele még beültünk egy starbucksba.
 

                                           
- Lizzie figyelj nemigazán szeretnék beleszólni hogy mit csináltok de nem gondolod hogy túl régóta vagytok barátok ahhoz hogy ezt elrontsátok?-kérdezte- Mer hát mi van ha szakítotok akkor lehet már nem tudtok úgy együtt lenni . - mondta. Kicsit fura volt hogy ilyeneket mondott mert ő mindig is mondogatta hogy nekünk össze kéne jönnünk. 
- Tudom hogy mit csinálok - jelentettem ki sose szerettem ha mások kioktatnak.
- Oké, de ne értsd félre nem ellenetek vagyok csak ismerem az öcsémet is meg téged is, de én mindig is drukkoltam nektek- mondta.
- Jó értem majd meg látjuk mi lesz még úgy is nagyon az elején vagyunk. - mondtam.
Közben megittuk a kávénkat és indulhattunk haza. A házba érve lepakoltuk a szatyrokat. 
- Látom bevásároltatok- ölelt át Harry hátúról.
- Nyugi hagytunk a boltba is - mosolyogtam.
- Van még energiád velem eljönni valahova? - kérdezte mikor már szembe álltam vele.
-  Persze van  csak ne valami kiöltözős legyen mert ahhoz most nincs kedvem.
- Nyugi nem olyan lesz jöhetsz így is ahogy vagy.
- Rendben.
- Akkor menjünk is -indult el az ajtó felé.
- Sziasztok - kiabáltuk.
Kocsiba ülve újra elindultunk London utcáin egészen a London Eyeig kocsikáztunk meg álltunk előtte.
- Na megjöttünk - nézett fel Harry a hatalmas óriáskerékre. 
Mikor beszálltunk egy fülkébe és elindultunk felfele Harry megint átölelt hátúról a fejét pedig a vállamra tette. Egyre magasabbra mentünk így elénk tárult az esti kivilágított London képe.... 


                                    
 







3 megjegyzés: