2013. július 16., kedd

10: Apró változások






                                                        





                                                         ~ 1 hónappal később~



 Egy hónapja hogy Harryvel egypárt alkotunk. Nyilvánosan még nem jelentettükbe de már sokan sejtik a dolgot. Ezalatt az egy hónap alatt sok minden történt sok minden változott ezzel együtt én is már rég nem vagyok az a kislány aki voltam a nyár elején  rengeteget változtam itt Londonba talán ez köszönhető annak is hogy önállósodnom kellet . A fiúkkal sokat hülyéskedtünk megismertem Louis barátnőjét is Eleanort akivel nagyon jóba lettem rövid idő alatt úgy összeszoktunk olyan mintha a nővérem lenne. Zaynnel is  rózsásan alakulnak a dolgaink nem  beszéltünk egy szót se a szián kívül egy hónapja na mindegy nem mintha annyira hiányozna a társasága. De lassan már itt a búcsúzkodás ideje is még négy hétig lehetek itt aztán haza kell mennem. Fájdalmas lesz a búcsú mert nagyon meg szerettem ezt az öt hülyét igen öt  bár Zaynnel nem vagyunk jóba de ő is hiányozni fog.
De most inkább nem is gondolkozok ezen mert még van idő. Megbeszéltem Eleanorral hogy ma csapunk egy csajos napot. Mivel mindketten egyedül maradtunk mert a srácoknak stúdiózniuk kell. Elmentünk plázáni utána meg bementünk egy fodrászszalonba. Leültünk és elkeztünk tanakodni milyen is legyen a hajunk én már untam a sima barnát valamivel fel akartam turbózni, El maradt a réginél.
- Szerinted jól állna nekem valami más szín ? - kérdeztem Elt.
- Aha nagyon- mosolygott- milyen színt szeretnél?
- Talán valami  vörösest.
- Az nagyon vagány.
Beültünk a székékbe és hagytuk hogy csinálják a hajunkat. A szalonból kilépve úgy éreztem kicsit más Lizzie lépet ki. Nagyon tetszik a hajam de úgy érzem ehhez a külsőhöz a régi kislányos ruhák már nem illenek. Elvégre két hét múlva betöltöm a tizennyolcat és hivatalosan is felnőtt leszek.
- Nagyon vagány  a hajad csajszi.- mondat El miközben a mozgólépcsőn álltunk.
- Köszi.- mosolyogtam.
- Vegyünk valami új ruhát kicsit mást mind az eddigiek. A nagyiék úgyis elküldték a szülinapi pénzem.
- Rendben benne vagyok .
- Tényleg és mit tervezel a szülinapodra ? - érdeklődött.
- Hát úgy semmi különöset talán csak annyit hogy aznap este elmehetnénk bulizni egyet.
- Értem - bólogatott.
- Berontottunk egy boltba és párperc múlva már egy tucat ruhával a kezembe mentem a próbafülkébe.
Egyenként felpróbáltam mindent és kimentem meg mutatni Eleanornak.
- Nagyon dögös- kacsintott El amikor meg látta rajtam az általam választott ruhákat.
Mikor már kelőképpen kivásároltuk magunkat haza indultunk. Haza érve támadt egy ötletünk mi lenne ha meglepnénk a fiúkat valami vacsival mire hazaérnek. Mivel nem volt otthon semmi amiből főzni lehetett. Biztos Niall járt a hűtőkörül mielőtt elmentek.
- Gyere menjünk vegyünk valami kaját. - indultam el a garázs felé.
- Te meg hova mész ?- kérdezte Eleanor.
- A kocsihoz .- gondoltam ez egyértelmű
- Se kocsink se jogsink.- jelentette ki.
- Tudtommal Harry Louival ment szóval az ő kocsija itt van biztos nem bánja ha kölcsönvesszük, jogsim pedig van csak mióta itt vagyok nem vezettem de otthon szoktam.
- Tiszta meglepi vagy Lizzie.- nevetett.
-  Ugye? - röhögtem.
Beültünk a kocsiba és az első nagy bevásárló központig meg se álltunk. Megvettünk mindent ami a vacsihoz kell, haza érve nekiálltunk főzni nagyon egyszerű spagettit gondoltunk. Elkészitettük a a szószt és kifőztük tésztát. Már elég későre járt meg terítettünk a hatalmas ebédlőbe és vártuk hogy a srácok jöjjenek.
Fél óra után mind az öten beestek az ajtón. 
- Sziasztok csajok - kiabálták.
- Konyha- mondtuk.
-  Hello baby -jött oda Harry és adott egy gyors csókot.
- Azta Lizzie milyen a hajad- vette először észre Liam. 
- Ja nagyon csini- csatlakozott Louis és Niall.
- Érdekes - mondta Zayn de tőle nem is vártam mást.
- Nagyon szép vagy -súgta a fülembe Harry. Mire én elpirultam 
- Mi ez az illat ?- szaglászott a levegőbe Niall.
- Spagetti - mondtuk egyszerre Eleanorral.
Mikor ezt kimondtuk mind az öt fiú fénysebességgel ült le az asztalhoz és mint akik egy hete nem ettek estek neki a hatalmas tál spagettinek. Mi is leültünk közéjük enni. 
- És hogy haladtuk az új albummal? - kérdeztem 
- Egész jól már fele kész van.- adta a választ Liam.
Vacsora után  elpakoltunk és levágódtunk a nappaliban lévő hatalmas kanapéra. 
- Csináljunk valamit- nyafogott Louis
- Mit szólnátok ha activityznénk ? - kérdezte Niall.
- Legyen - egyeztünk bele.
Mivel sehogy se jött ki hogy egyenlően legyenek a csapatok így a párok : Eleanor, Louis Harry és Én voltunk egy csapatba és a szinglik külön mondjuk ez nem teljesen volt jól mert Zaynnek van barátnője csak nincs itt.
A mi csapatunk kezdett én voltam az első és mutogatnom kellet. Kihúztam a kártyát " fagyi árus " na ez nem olyan nehéz gondoltam .  Elindult az óra én meg elkezdtem mutogatni a csapatomnak .
- Zsonglőr- kiabált Louis. Mire én megráztam a fejem jelezve hogy nem az. 
Már jó ideje  mutogattam de nem tudták kitalálni.
- Lejárt az egy perc innentől mi is találgathatunk- mondta Liam.
- Fagyi árus - kiabálta be Niall.
- Az - mondtam kicsit se lelkesen mert így övék a pont.
- Zsonglőr te szerencsétlen.? - kérdezte Hazza Louit 
- Jó na  azt hittem, tök olyan volt- szomorodott el Louis.
Mondjuk azt én se értettem hogy ebből hogy következtet arra hogy zsonglőr de mindegy. Még sokáig játszottunk és eljött az utolsó kör ami mindent eldönt nyílt kör volt és rajzolni kellet Zayn rajzolt az ő csapatuk vezet egy ponttal ha ezt most mi találjuk ki akkor nyerünk. Húzott egy kártyát és elkezdett rajzolni.
- Tenger part - kiabáltam be amikor elkezdte rajzolni a kék vizet a homokot és a napernyőket. 
- Az- mondta flegmán.
- Ügyes pacsizott le velem El és Loui Harry pedig adott egy puszit.
Már későre járt ezért felmentünk. Elmentem zuhanyozni mikor kijöttem Harry az ágyon feküdt és tévét nézett kicsit furcsa volt este mintha  valami gondja lenne. Ő is elment zuhanyozni mikor visszajött befeküdt mellém az ágyba én lekapcsoltam a tévét és Harry felé fordultam .
- Valami baj van ? - kérdeztem és az arcát fürkésztem.
- Nincs, de valamit el kell mondanom - sóhajtott.
- Na ki vele. 
- Két hét múlva turnézni indulunk ......



2 megjegyzés:

  1. #elsőkomi *--*
    Nagyon jó lett, kérem a kövi részt :oo :D
    Meglepi vár nálam: http://justanimpossibledream.blogspot.hu/2013/07/1dijaaam.html xx

    VálaszTörlés
  2. örülök hogy tetszik és sietek a kövi résszel :)
    és nagyon szépen köszi a " meglepit"

    VálaszTörlés