2013. december 31., kedd

21: Feszültség




Remélem mindenkinek jól telt a karácsonya és kívánok mindenkinek boldog új évet. Ez a rész elég rövid lett és sokára is hoztam de hát kevesebb néha több ;))








1 héttel később


Nagyon jó volt az a pár nap Bradfordba  kicsit elvonulni a Londoni pörgős élettől. De miután vissza értünk minden mintha a pokol lenne . Harryvel  folyamatosan veszekszünk. A szőke ribanc barátnője is sokszor  van itt, de már meg tanultam kezelni őt leszarom magasról  de az rettenetesen fájt amiket Harry minden egyes veszekedéskor a fejemhez vágott.

A mai reggel is úgy indult mint a többi azzal a kis különbséggel  hogy ma van Liam szülinapja és rengeteg tenni való van. Gyors készülődés után rohantam le az emeletről ahol  a négy fiú várt és Eleanor.
- Mi van álomszuszék?- jött mellém Zayn .
- Na akkor Lizzie és Harry menjetek  a tortáért, - a szemöldököm a magasba szaladt Louis pedig csak sunyin vigyorgott- Zayn te Niallel elmész lufit venni El és én pedig intézzük a vendégeket  akkor nyomás mindenki a dolgára - tapsolt kettőt Louis.
-És Liam ? - értetlenkedett Niall.
- Egész nap Andyvel lesz - mondta neki Zayn.
- Na gyere már Lizzie - kiabált már az ajtóban toporogva Hazza .
- Hosszú nap lesz mormogtam az orrom alatt .
Beszálltunk a kocsiba és egyenesen a cukrászda felé indultunk. Az út csendesen telt nem igazán kommunikáltunk az üzlethez érve gyorsan elhoztuk a tortát amit én szorongattam nehogy felboruljon.
- Nem értem mért csinálod - sóhajtott Harry
-Még is mit - kérdeztem mert fogalmam sem volt hogy miről beszél .
- Ezt az egészet hogy folyton veszekszünk.
- Hogy mi?? - szaladt a hangom a magasba.-Én veszekszek én , te hülye vagy . Nem is tudom ki szól be minden egyes nap.
- Te kezted még a múltkor. - mondta nyugodtan.
- Hát nem is tudom hogy kire tört rá az őszinteségi roham. - forgattam a szemem. 
Erre már nem mondott semmit bár jobb is mert lehet hogy a fejébe nyomtam volna a tortát. 
- Egyet kérek Harry kerülj el jó messzire- mondtam neki a kocsiból kiszállva. 
Besétáltam a háza a konyhába letéve a tortát indultam a nappalit díszítő társaságoz.
- Lufik ? Nem gondoljátok hogy ez kicsit sok ? - kérdeztem furán. 
- Nem  a lufi kell - intézte el Louis.
Hát oké és én is elkezdem fújogatni a lufikat.  Épp egy lufit fújtam mikor Zayn kidurrantotta azt.
-Te normális vagy tudod hogy megijedtem. - durciztam.
- Bocsi-nézet rám .
- Nincs bocsi most haragszom - mondtam sértődötten.  
Fel kaptam a mellettem heverő konfettisprét  és a hajába fújtam. 
- Ezt még nagyon megbánod - horkant fel. És ezzel elkezdődött a közöttünk folyó csata percek alatt hatalmas felfordulás csináltunk a házba. 
- Ti még is mit csináltok ?- állt meg a szoba ajtóban Harry. 
- Azt amit te nem  jól érezzük magunkat - vágtam neki oda és elsétáltam ki hogy hozzak egy felmosót. Miután minden visszanyerte az eredeti állapotát gyorsan felraktuk a többi díszt is a piákat kiraktuk egy asztalra mellé pedig a kajákat. 


Este  fél nyolcra jöttek a vendégek már lent vártuk őket mindannyian. Mindenki megérkezett már csak Liam hiányzott mikor hallottuk hogy egy autó állt meg a ház előtt gyors lekapcsoltuk a villanyt és vártunk, mikor nyílt az ajtó egyszerre kiabáltuk  Boldog szülinapot!!
- Ohh srácok köszi - lepődött meg a Liam. 
 A torta evés és az ajándékozásos után  kezdődhetett a buli.  Louis valami löttyel teli poharat nyomott a kezembe és azzal koccintottunk ezt a poharat még  több követte és kezdett minden ködös lenni .....




 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése