2013. október 5., szombat

18: A titokzatos idegen










 A beszélgetést a csengő hangja zavarta meg Harry ment ajtót nyitni mi a konyhából kémleltük hogy vajon ki lehet a titokzatos idegen, mikkor beljebb ért mindenki arcára ki ült a döbbenet , egy  hosszú  festett szőke hajú  pláza cica állt velünk szembe és vigyorogva szorongatta Harry kezét aki úgy szintén idiótán vigyorgott. Mivel senki se tudott megszólalni Hazza megadta a  magyarázatot.
- Igen ő a barátnőm Chana, ne gúvaszátok  már a szemeitek - húzta féloldalas mosolyra a száját. Loui szúrós pillantásokat vetett a lány felé és faképnél hagyva minket felment az emeletere. A lent maradt többi fiú és én is gratuláltunk meg  az ilyenkor szokásos hülyeségek és otthagytuk őket. Zaynnel felmentünk a szobájába. 
- Hát nem semmi , sose fogom megérteni hol szedi össze ezeket a csajokat - röhögött Zayn és az ölébe húzott. 
- Én se  értem - bámultam magam elé. 
- Azt figyeltem ha Loui meg te ölni tudnátok a szemeitekkel a csaj már halott lenne. - puszilt meg.
- Ja hupsz, hát nem szimpi a csaj na.
- Feltűnt - nevetett. 
Én csak egy szúrós pillantást vetettem rá.
- Ne néz így kezdek félni- fúrta a fejét a nyakamba. 
- Olyan lüke vagy -  nyomtam egy hatalmas cuppanós puszit az arcára és felálltam. 
- Mi az ?- nézett kérdőn 
- Nem megyünk el valahova ? 
-  De mehetünk - bólogatott 
-Okés gyors átöltözöm - nyomtam egy rövid csókot ajkaira.
Átmentem a szobámba és felkaptam egy rövid nadrágot hozzá egy szürke felsőt és a fekete vans cipőmet, hajamat kifésültem és a fejem tetejére kontyba kötöttem. 
- Mehetünk - léptem be  Zayn szobájába aki ép telefonált így gyors be is fogtam és becsuktam az ajtót ahogy a hallottak alapján ítélem valamelyik családtagjával beszélt így gondoltam majd lent megvárom.  A napaliba a friss szerelmes  pár falta egymást. 
- Khm - krákogtam.
- Mi van megakadt valami a torkodon? - nézett rám gúnyosan festett szőke liba. 
- Jó lenne ha nem itt nyelnétek le egymást- néztem Hazza zöld szemeibe az előbbi sértést meg elengedtem a fülem melett. 
-  Amikor te csináltad nem zavart mi ? - kérdezte. 
-  Nem , igazad van , figyelj csak  nemrégen ettem pizzát abból is kéred a maradékot ? - lehet hogy ez kicsit durva volt Harryre nézve és ránézve láttam is hogy rosszul esik neki.  Közben Zayn is leért így oda mentem hozzá és kettesbe kiléptünk az ajtón.
-  Ez meg mi volt ? - kérdezte ahogy ki léptünk 
- Mi ? -néztem rá
- Hát ez a feszkó  mikor lementem ?
- Ja semmi csak irritál a csaj. 
- Pacsi engem is-  dobta át a az egyik kezét a vállamon. 
-  Annyira hülye vagy .
-  Ezért szeretsz nem ? - vágott  kiskutya  fejet.
- Ezért. csókoltam meg. 
-Fagyi ? - kérdezte mikor egy kis fagyizóhoz  értünk 
- Jöhet . - mosolyogtam 
Mindketten kértünk magunknak két- két gombócot és ezt nyalogatva sétáltunk tovább és közben beszélgettünk az élet fontos dolgairól. 
- Jövő héten haza utazom egy hétre  velem jössz ? - kérdezte. 
-Én ? - döbbentem meg
- Te , mért ki ? - nézett rám hülyén . 
- Hát nem tudom, biztos jó öltet ez ? 
- Persze imádni fognak- mosolyodott el. 
Az ajtón belépve az üres lakás fogadott minket. A konyhába volt egy cetli amin az állt hogy moziba mentek. De jó akkor miénk az egész  ház este. Zayn megfogta a kezem és felvezettet az emeletre  betolt a szobájába az ajtót becsukta neki lökött és nekem esett vadul téptük egymás ajkait. Lassan araszoltunk az ágy felé közben egymást szabadítottuk meg a felesleges ruhadaraboktól már mindketten csak fehérneműbe voltunk és ő felém tornyosulva halmozta el a testemet csókokkal mikkor egyszer csak megszólalt a telefonom a földön heverő nadrágom zsebéből. Zaynt eltoltam magamtól és gyorsan felvettem. 
- Mondjad .- szóltam bele 
- Szia kicsim - hallottam anya hangját a vonal végéről. 
- Szia anya - köszöntem , ajj hogy neki is most kell hívnia Zayn közben mögém mászott és a nyakamat kezdte csókolgatni belőlem meg ki szalad egy nyögés. 
- Ez mi volt? - kérdezte anya
- Semmi .- vágtam rá. 
- Rosszkor hívlak  ? 
- Egy kicsit - sütöttem le a szemem mintha látná.
-Ó akkor majd hívj fel hogy ha ráérsz. 
- Rendben anya szia szeretlek .- és letettem. 
- Aj  azt hittem sose teszed már le azt a rohadt telefont - mondta Zayn . 
- Türelmetlen vagy szívi- mondtam huncutúl.
- Csodálkozol - esett nekem és a maradék textil is lekerült rólunk
az este további része szerelemmel és vággyal teli volt ....


 




                                                         Chana Campbell








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése